torsdag 10 december 2009

Gud helar fibromyalgi och svåra ryggsmärtor

Kersti Stoen som läste föregående bloggpost, delar med sig av följande berättlse:

"Jag läste om kvinnan som blev läkt från magcancer av Jesus. Jag måste berätta om alla mina läkningar:

För 5 år sedan hade jag fibromyalgi, som gör mycket ont överallt i hela kroppen. Man har ont natt efter natt. Min man och jag åkte till ett tältmöte, där det fanns flera tusen människor. Han som talade, sade att en kvinna finns här som har blivit överfallen, och nu har lidit av fibromyalgi i flera år (jag hade blivit överfallen, nästan mördad). Så många gick upp och fick förbön, men sedan sa han det var en ANNAN kvinna som Gud vill läka!! Då kom en vän upp till mig och sa: 'Det är ju DU, gå ner och få förbön!' Så då började jag min långa vandring ner till altaret, när prästen såg mig, så ropade han:
”DU, det är Du!!” Han SPRANG så fort att han snubblade och trillade rakt PÅ mig. (han var stor och tjock). Jag blev genast läkt, och fick inte ens ont av att han hade fallit rakt på mig!!!!

För två år sedan sade min läkare att jag måste operera ryggen, för jag hade så väldigt ont. Dom röntgade, och sade att jag måste genast genomgå en stor ryggoperation, även detta beroende på attacken på mig. Jag gick på ett möte med en god vän. Nar jag kom hade jag oerhört ont i ryggen. Jag talade inte om för någon att jag skulle genomgå en ryggoperation, men under mötet talade dom hela tiden om dom som hade ont i ryggen, så jag fick mycket bön!!. Jesus Helige Ande var där hela tiden. Nar vi åkte hem, hade jag INTE ONT överhuvudtaget!

Nästa vecka åkte jag till en välkänd kirurg med min man. Jag ville att läkarna skulle SE att jag var läkt. Nar den välkände kirurgen kom in i rummet med sina kollegor, frågade han var jag hade ont. Jag sade att jag hade inget ont, för Jesus hade läkt mig. Han ville inte se på mig då, men han tittade på röntgenplåtarna, och sa:
”Du behöver INGEN operation alls!!!!"
Jag ska sluta här, men jag har många andra läkningar som jag kan berätta om!!! GUD ÄR GOD, vi måste berätta for alla vad Han kan göra !!! I dessa dagar gör Han Under och Tecken och jag ber för alla, många blir läkta, inte på grund av MIG, men tack vare att jag ber i JESU NAMN. All ÄRA måste gå till Honom!!!
Ingenting är for svårt for Honom, istället är det som ser ut att vara OMÖJLIGT Gud's Specialitet!!!

Kersti Stoen "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar